irriterad!

om jag mår dåligt över min mage så är det väl ändå jag som måste få bestämma om ja vill börja äta enligt "lchf" grejen. jag vill bara ha bort degen på magen, inte fan vill jag banata eller nå sånt. för man bantar inte om man äter enligt lchf. man utesluter bara kolhydrater. jävla mamma!! så nu kan jag inte börja skita i kolhydrater eftersom att det här huset serverar miljoner om dagen. och jag har inte råd att börja köpa sallad och sånt där som inte innehåller kolhydrater själv. så jag måste tydligen leva med fet mage och cellulit lår och röv (vet inte hur man stavar så säg inget). ska ha på mig mjukisdress på stranden i sommar!!


Kommentarer
Postat av: jennyw

va pratar du nu om ?
äre nå sånt där man får äta å inte äte.. ja vill å pröva

2008-04-23 @ 18:49:05
URL: http://jennywikstrom.blogg.se
Postat av: Lisa

Sandra, innan du säger nått så kolla gärna på min mage ska du få se något tiktigt sexigt! Och lär dig, du är vacker som du är! Du lyser upp många m,änniskors vardag. Och min mormor, hon tycker du är riktigt attracktiv. Och det tycker min morfar för den delan också. Även fasst han bara sitter hemma och binder flugor och håller tyst. Så veet jag! att man är nog fin som man är. Man behöver inte tänka på hur krpppen ser ut. Och du behöver inte spackla dig! Du måste bara finna dig egen ro i kroppen så ska du se att allt ordnar sig..
(OCH FÖR ER SOM INTE FÖRSTÅR SÅ ÄR JAG INTE SPECIELLT SERIÖS) men Sandra förstår det roliga iallafall och det är ju bra! hahahaaahaha.
Jag sitter på jobbet för den delen sandra, och har skit tråkigt. Jag vill gå hem, men tanterna tvingar mig att sitta här och ruttna. Bajs och fy!

2008-04-23 @ 20:06:02
URL: http://lisasofiasandberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0