jobb

glömde skriva igår att jag fick veta att jag har fått jobb i sommar. alltså lite tur, fick där jag nu har praktik. så skönt, slipper börja lära om mig massa. börjar den 30/6-10/8 och det tycker jag är precis lagomt :) så nu slipper jag oroa mig att jag inte får nå jobb i sommar.

och vädret idag är ju förfan skitbra, och inne ska jag sitta. och bli lika vit som en panodil, usch. jag vill vara ute och få färg! nu ska jag gå och göra äggröra till frukost, mumma :)


jag satt och kollade på gamla bilder och sen hamnade jag i jims mapp, fan vad jag saknar han! snart har vi inte setts på en hel jäkla månad. det är så tomt och ensamnt utan han hos mig ;s men snart kommer han :)

 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men gumman, du har ju mig som du får pussa och krama på!

2008-04-24 @ 15:19:22
URL: http://lisasofiasandberg.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0