kärleksfull..

jag har nyss ätit nyttig kvällsmat, eftersom jag varit på tc och kört spinning och torso. är rätt stolt över mig själv för denna vecka har jag lyckats åstakomma en hel del träning! och mer ska det bli.

söndag: spinning/body pump
måndag: spinning/torso
tisdag: spinning 45 min
onsdag: morgonpromenad
torsdag: spinning/torso
fredag: cykel till gymet
lördag: vilodag
söndag: vilodag (kanske)

STOLT! jag mår så mycket bättre av så här mycket träning. blir så himla trött och seg om jag inte tränar. synd bara att all gratis träning på tc går ut nu på söndag. får vänta hela sommarn tills jag kan köpa ett kort där, men det ska nog gå bra det med ;p kommer ändå inte hinna träna allt för mycket då jag ska jobba hela sommarn.

nu till rubriken. jag hatar verkligen när jag blir så här kramsjuk då inte jim är hemma. skulle verkligen göra allt för att han skulle komma hem till mig just nu. tänk att få krypa ner under täcket och bara känna närheten, skulle kunna döda för det. känns som att det var år sen jag träffa han sist. jag förstår inte ännu hur jag kan vara så kär efter snart tre år? jag blir bara kärare och kärare. jag får till och med fjärilar i magen ännu ;) precis som när man var nykär. han är helt klart det bästa jag har! den bästa människan jag någonsin träffat, och kommer träffa. det jag mest ville komma fram till var att jag saknar han som fan just nu! ska gå och fråga mamma och hon vill mysa med mig nu. så godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0