life sucks!

hjälp mig att få styrkan tillbaka! hur ska jag klara det här? livet har ingen mening utan dig vid min sida. önskar jag bara att jag kunde vara starkare. jag måste verkligen försöka, jag ska klara av det här även fast det suger stenhårt! förstår verkligen inte hur du tänker, hur kan man vela lämna allt för jobb? önskar bara jag förstod. är det jag som är trög eller är det du som har gjort ett åt helvetes fel val? hm, man kan ju undra.

nu tänker jag inte tänka mer på det där, de blir för jobbigt. jag tänker iaf ta vara på dom 5 ynka dar jag får vara med dig tills du lämnar mig igen..


du är det finaste jag har ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Önskar jag kunde göra något för dig vännen!

2008-04-28 @ 22:19:58
Postat av: sandra

tack! vem det nu än är?

2008-04-28 @ 22:37:56
Postat av: Lisa

Det är lisa, ibland blir det anonymt även fasst jkag skrivit att det är jag!

2008-04-29 @ 11:24:20
URL: http://lisasofiasandberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0