miss..

Jag saknar min älskade Jim, jättemycket! det är så tomt. ännu tommar blir det ju då det knappt går att ringa eller messa ;s hoppas han får komma hem, väldigt snart.

jag är ledig imorgon och det ska bli superduperjätte skönt! :D är inte riktigt van att gå såhär långa dagar så det är ganska jobbigt. men ska dock upp kl 6 imorgon för att fara och träna och sen äta frukost som nova bjuder på :) man kan ju sova sen, man får tänka så då går det lätt :)  

sen imorgon kväll så är det ju skotercrossen och en viss lisa sandberg hör aldrig av sig så jag vet som inte hur det blir? du kan ju höra av dig om du läser det hära! :D är pank så jag har inte råd att fylla på mobilen min. nu ska jag gå och göra mig nå mat, är skithungrig. hahaha juste jag jenny och hanna ska på aerobic på torsdag nästa vecka och det har jag aldrig varit på, ja kommer skämma ut mig. iaf skratta ihjäl mig :D har sämst kordination. men jag ska lära mig ;p fan vad bra då man kan träna gratis nästa vecka på tc, tur för dom fattiga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0