People keep talking, they can say what they like..

sitter hemma med mamma och pappa, en fredagkväll! rätt skönt ändå. sitter och funderar på om jag ska festa imorgon eller inte, hm. vet ju hur tråkigt det alltid är, men om ja väljer att inte göra det så kommer dom andra säkert har skitkul. men att vakna upp och inte vara bakis är ganska skönt, och veta att dom andra mår rätt skit är ännu bättre. så jag beslutar nog mig trots allt för att vara nykter :) ska träna och sånt imorgon ist..

jim ringde nyss, ovanligt glad :) haha. måste varit för att han var full, fast enligt han var det ju inte så. nåja, blir iaf pirrig i magen ännu. förstår inte hur det känslan kan finnas ännu? är jag konstig? eller är jag bara väldigt kär? tror nog på att jag är väldigt kär! 


nu ska ja gossa ner mig i sängen och se nån film, nattinatti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0