ruttet

fick nyss ett mess av sandra, blir ingen körlektion idag. måste nog åka dit och boka en ny, för jag måste ligga i nu om ja ska ha kortet innan dom stänger. nu har jag stigit upp tidigt i onödan, hade iof kunnat gå och sova nu, men jag är pigg nu. ska klä på mig nu, fara och boka en ny tid och sen ska jag jobba från 12 till 8 ikväll, kuuul. sen när jag slutar ska jag gå och sola, för nu har jag inte tänkt se ut som en vid panodil mera. nu får det vara slut på det ;p nä nu ska jag gå, ha en bra dag.


btw, grattis till körkortet jenny! :D



Kommentarer
Postat av: JENY

tack som fan !.. vi ses ikväll ;) HÖHÖHÖ

2008-04-29 @ 12:09:31
URL: http://jennywikstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0