rysningar

satt och kollade igenom alla inlägg i min blogg. läste om alla då jag mådde sådär jävla dåligt. då det var skit mellan mig och jim. usch, jag fick gåshud. orkar inte ens tänka tillbaka på den tiden, har aldrig mått värre kan jag då säga. ska lägga allt det där bakom mig och aldrig mer läsa det, börjar bara må dåligt och börjar fantisera ihop saker. är det någon som är paranoid så är det då jag!

vill bara se frammåt nu och ta en dag i taget :) haha hur det där lät, jag vill då ta en dag i taget och sluta oroa mig för framtiden, men jag har som svårt för det. jag vill ha allt planerat långt i förväg så jag kan känns mig trygg. om jag ska göra nått så börjar jag planera det månader i förväg, jag är sån. vet inte om det är bra eller dåligt? :) jag vet då vad som skulle göra mig till världens lyckligaste person just nu. tänk skulle jim bara komma intraskandes hära som en överraskning, precis som han alltid brukar göra då han varit borta länge. vilken känsla det skulle vara, skulle börja störtlipa. jag saknar han nått så enormt mycket just nu.

image124

nu ska jag fara och övningsköra, ta ut pengar åt farmor som jag är skyldig henne och sen sola. är kritvit, men jag tror inte att solariet kommer att ta speciellt mycket. rören är asgamla! nåja, lite färg får man väl åtminstonde, förhoppningsvis :) sen ska jag hem och duscha och bara mysa framför tvn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0