smart!

jag fick i uppdrag av farmor och farfar att sälja deras hörnskåp, knäppa, lägga ut på blocket osv. om jag fick sålt det så skulle jag få pengarna, och det tog inte mer än några minuter innan den första ringde och hon tog det direkt. 700 kr satte vi ut det för, vilket var sjukt jävla dumt! hade lätt fått 1500 för det, dom har ringt som galningar fast ja tagit bort annonsen. och en gubbe frågade om dom som köpt det redan hämtat det, han tänkte ju bjuda över 700. så där ser man, jag ska nog inte bli någon affärskvinna ;)

spinning/bodypump ikväll, skönt som fan att börja träna ordentligt igen. och min kondis har blivit tusen gånger bättre :D så imorgon blir det spinning/torso. kul! fast först en heeeeel dag på praktiken, känner inte för det. nu ska jag se andra avenyn så nattinatti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0