tell me?

jag skrev nyss ett svinlångt inlägg, men jag ville inte publicera det. det vart alldeles för privat, även om det var skönt att skriva så är det ju inte så att alla behöver veta allting.

praktiken rullar på, börjar ett imorgon och går till åtta. skönt med sovmorgon! trivs faktiskt rätt så bra, än så länge. och dom jag jobbar med är hur trevliga som helst, så det bli kul då det hade kunnat bli tråkigt. nu hoppas jag att dom här fyra veckorna går fort så jag får börja på ivak/akuten, oj så jag längar.. såg nyss sjukhuset, älskar den serien. älskar faktiskt alla sjukhusserier, intirger blandat med sjukhus. kan det bli bättre? haha.

nu ska jag faktiskt börja gå till sängs, ska försöka läsa lite teori som är väldigt behövligt. för klara jag inte provet på första försöket så skjuter ja skallen av mig! då är jag sämst och får vänta till hösten typ innan ja kan ta kortet. så jag har en jäkla press på mig.


och nu till det dagliga, hur mår jag? svar: skit!
blir inte riktigt klok, låt mig bara få må bra? en dagen känns allting hur bra som helst. nästa känns allting bara åt helvete, man vill helst ligga inne hela dagen och bara sova och slippa känna den där gnagande känslan som bara vägrar att försvinna. den där känslan vill jag bara slita bort! men hipps vipps så kan jag känna att jag faktiskt har lust till saker, helt plötsligt börjar jag må bra. alltså jag blir seriöst galen, hur svårt kan det vara? folk måste ju tro att jag är psykiskt störd. men nej det är jag inte, jag mår bara väldigt olika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0