tisdag&SOL

och då måste jag ju givetvis sitta inne, ska och jobba snart. har hunnit med en morgonpromenad kl 7 till körskolan, gjorde manöverprovet och gick hem. har ju hunnit vara ute, men det är ju inte lika varmt som på dagarna, och idag blir det varmt. det kan jag lova.. funderar nästan på att sjukanmäla mig? kan inte bestämma mig om jag ska göra de eller inte. gör jag det kommer jag få dåligt samvete, gör jag det inte kommer jag ångra att ja inte gjorde det. hm, svårt val det dära ;p men jag tänker nog vara duktig!

satan, shit, det nya one tree hill har ju kommit nu ser jag. då vet då jag vad jag ska göra då jag kommer hen ikväll ;) bara det inte är nått deprimerande avsnitt. kommer ju inte ihåg hur det slutade sist, men har för mig att jag fick gråta en hel del. vet inte hur många gånger jag sagt det här, men; den är serien är sjukt jävla bra!

image109



Kommentarer
Postat av: carro

det var deprimerande ;)

2008-04-16 @ 18:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0