Helgen, än så länge


Fredag:
Var på skolan och räknade matte, åt lunch sen kom jim och hämtade mig så jag var med han. Köpte ett par nya gymbrallor igår som var svinsköna, känns inte som att man har nå brallor på ens. Hann vara och träna sen också :) sen var jag och jim på vikingen och åt, svinigt gott! efter det for vi till sebbe och var med han danne mari och allex :) Efter det blev det hem och sova!

Lördag: Än så länge har jag bara hunnit vakna hos jim, sen kom mamma och hämta mig för att fara och handla. Lånade hem massa tröjor åt pappa ;p blev en åt jim också.. sitter hemma nu och vänta på pizzan som är i ugnen ;) det blir min frukost, nyttig. Sen ikväll blir det att fara till mari och dricka lite :) hoppas det bli kul! och imorgon behöver jag inte ha ångest eller tjura, för jim stannar hemma i veckan! :D


Älskar faktiskt min jim, puss! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0