hemsk dröm!

Vaknade i morse av att jag grinade och svetten rann, skönt som fan var det då jag slog upp ögonen och insåg att allt faktiskt bara var en dröm. Att en dröm kan vara så verklig.. usch, jag drömmer alltid helt sjuka drömmar. Fast jag drömmer inte så ofta, men när jag väl gör det är dom konstiga. jag är jättetrött och funderar på att gå och sova ett tag, men då vet jag att de bli flera timmar och då somnar jag inte tidigt ikväll. Ska sätta one tree hill på nerladdning nu iaf ;) Och jag som trott att avsnitten kommer ut på torsdagar, men tur att folk informera mig om att dom faktiskt kommer ut på onsdagar!

Förresten fick vi schemat idag som vi ska gå efter på brandstationen. Tufft! typ fys tre gånger i veckan tror jag det var, men det är ju bra det :D då slipper man träna efter praktiken.. nä, tror det kommer att bli riktigt skoj :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0