Lista

mig själv med tre ord: gnällig, snäll, rolig (tycker bara jag!:D)

jag ville bli när jag var liten: kommer inte ihåg

är du kittlig: nja, lite 

mitt rum kan beskrivas som: stökigt, just nu 

spelar du något instrument: nej

något jag absolut inte äter: bruna bönor

vad sa du senast: det ringer

det här är jag bra på: vet inte

brukar du svära mycket: nej int mer än någon annan

vad vill du jobba som: ambulanssjukvårdare

gillar du att sjunga: näe är så dålig

gungar du på stolen: nej

vilken hand håller du gaffeln i: höger

anser du att du är stark: ibland ;)

använder du knark: NEJ

tänker du någonsin pierca eller tatuera dig: tatuera


 

dagen

vad har du gjort idag: varit till luleå

vad ska du göra ikväll: vara med jim tror jag

vad är det för veckodag: torsdag

dagens dryck: vatten

dagens pålägg: skinka

vad saknar du idag?: min jim

dagens humör: glad:)


 

sängen

morgon- eller nattmänniska: både och

hur många kuddar sover du med: tre

hur tidigt stiger du upp: veckorna 6-7 helgerna 10-11

snarkar du: vet inte, tror inte de

hur många timmar sover du per natt: 7-8 typ


 

favorit...

färg: svart grått vitt lila

mat: grillat

låt: massor

ämne: inget

plagg: mjukisbyxor

skor: nå sköna

ställe: vet ej

tidning: ?

film: hm, ingen aning

bok: läser aldrig


 

kläder & mode

favoritplagg i garderoben just nu: nått nytt

favoritfärg på kläder: svrt grått vitt, plus massa mer

byter gärna garderob med: någon kändis

byxa eller kjol: beror på

kläder just nu: mjukisar och fleecetröja

vad hade du på dig idag: det ja har nu

vad använder du för skor just nu: en massa

smink: inget just nu


 

senaste:

person som sov i din säng: jim

person du pratade med: mamma

person du gick på bio med: hm kommer inte ihåg

person du gick på stan med: pappa

person skällde på: pappa eller mamma

låt du hörde: kommer inte ihåg

film du såg: juno

mat du åt: MAXMAT !

kram: mamma

puss: jim

känslan: jobbigt

resa: till luleå

glädje: är glad nu :)

dröm: kommer inte ihåg

person du träffade: pappa

personen du pratade i telefon med: jim

personen du fick sms av: jim

gången du åt 7-eleven korv: aldrig

gången du var utomhus: när jag var 10

gången hela din familj åt middag tillsammans: förra veckan?

saken du köpte: ett linne


antingen eller

bio eller promenad: beror på
chips, morötter eller godis: allt:D

pizza eller hamburgare: pizza

stökigt eller välstädat i rummet: välstädat

kaffe, te eller inget: te

sparare eller slösare: slösare

öl eller vin: öl


 

fjortis?

hur många foundationen? 1

hur många puder har du? 2

mascaror? 1

dricker du för att det är roligt? ja

använder du uttrycker omg? nej

har du någon kompis som är fjortis? nej

är du helst med killar än tjejer? tjejer

har du kysst en främling? ja

pussar du dina vänner hejdå? nej

säger du puss hej i telefonen? ibland


 

vänner

har du en bästa vän? bästa och bästa, har många vänner

vem säger du allting till? mamma och jim

vem förstår dig allra bäst? mamma och jim (ibland) ;p

vem kan du inte leva utan? min familj, jim och mina vänner

vem finns alltid där? familjen, vännerna, jim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0