lite död

känner mig grymt sliten just nu! huvudet spränger, benen viker sig då jag går och jag har ont i hela armarna. Har först varit och kört ett gympass sen hem och ätit middag och sen ut och promenerat i mer än en timma. Är ändå rätt stolt över mig själv att jag har tagit tag i träningen nu, och det bästa av allt är att det är roligt :D Jag saknar faktiskt inte fotbollen, det kanske kommer sen, men det känns ändå rätt skönt att ha slutat.. Saknar mest laget! men jag träffar ju dom flesta på fritiden så :) fast alla lagfester och hemmamatcher har jag inte tänkt och skippa! :D



                    
  


det är såna här stunder ja kommer sakna..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0