Lördag

Sitter hemma och gräver i mig popcorn alldeles för mig själv på en lördagkväll, kul liv jag vet. Har inte lust att göra nå heller, sängen ser skön ut och jag hoppas det är nå bra på tv så ja kan förtränga all skit som snurrar runt i mitt huvud. Önskar att alla avsnitten av OTH skulle komma ut samtidigt så man slipper vänta i hundra år på ett nytt avsnitt. Seriöst, finns de någon bättre serie så säg! Har varit i luleå idag med Mari och shoppat lite granna, hittade allt jag behövde och de är inte ofta ja gör de. Ett par nya älsklingsjeans, en t-shirt, en tröja, bh och trosor. Och ett fult jälva halsband som jag typ nyss upptäckte var fult, haha. 

Förövrigt har kvällen varit skit som fan tills nu då det känns lite bättre iaf, jag hoppas att jag aldrig mera ska behöva uppleva det här igen, det är det  värsta som någonsin kan hända. En sak är då säker och det är att Jim Kenning är den underbaraste, bästaste, snällaste, snyggaste, sexigaste, sötaste killen på hela jorden. Skulle kunna räkna upp en miljon saker till..  "Alltså, vad vore jag egentligen utan han?"


hmm, jag som skulle sluta äta godis HELT! Men det höll i sig i en vecka ungefär. Nu sitter jag hära med dricka, popcorn och choklad framför näsan och vill bara spy då jag ser på de. usch! Jag äter bara för att jag har tråkigt. Så fort jag får tråkigt kommer snask upp i skallen och det är inte bra det. Godis får en bara glad för stunden, sen får man ångest. Imorgon blir det att träna, gud så skönt. Är så glad åt min mamma och pappa för att dom köpte mig ett gymkort på Nova, det var riktigt snällt de! :) nä nu ska ja borsta tänderna och se tv.. 

image2

Den här bilden gör mig glad..

Kommentarer
Postat av: Gammelmoster Sara

Garvar ihjäl mig, hur kan man köpa ett halsband å sen upptäcka några timmar senare att det är fult?? men ja ja, det finns väl tokigare saker i vrlden. fina ni är på den här bilden :) Kul å läsa din blogg, lär kika in då å då, kram

2008-02-20 @ 14:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0