ny vecka

kan börja med att säga att lördagen blev rätt så kul faktiskt :) Tjoffsa runt med lisa hela kvällen typ och hörde på
hennes historier som hon berätta till alla :D fasen vad jag fick skratta.. Det var bara tydligen jag som tyckte hon var rolig :) sjuk humor! hahaha, men sjukaremänniska än henne får man leta efter ;p Det var som trevligt att festa med Lisa och Anna, var som ett tag sen :)
  

     

Och nu är det ny vecka, tidiga mornar :( hade man bara haft lite mer sovmorgon så hade det inte varit några problem alls att fara på skolan, men ja hatar att stiga upp 6! Skönt att vara ledig på torsdag, kanske ta mig ledigt fredag också. Känns inte så lockande att fara till skolan varje fredag då man har en timmes lektion.. Men men, man måst ju. Måste bara säga att det är så skönt att ha min älskling hemma, behöver inte gå runt och tjura och sakna han varje dag. Allting känns faktiskt lättare då han är hemma :)


nåja, nu sitter jag i min gossiga morgonrock och äter skinksmörgås med gurka på och dricker ett glas proviva nyponsoppa, gott :) Har varit och tränat ikväll, hatar att träna själv, de är så sjukt tråkigt! men nu när mamma jobbar natt så blir ja själv hela veckan. Har som ingen att fara med, eller jo, men det är så svårt att passa in tider.. Håller på att dö, jag är så sjukt sugen på chips! fan vad gott, men nu måste jag sluta. Har ätit godis idag och druckit cola, FY! jag får dåligt samvete så varför stoppa ja i mig de?! haha, ja är så dålig. nä nu ska jag slänga mig i soffan och invänta cityakuten :) natti..


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag är bäst på att få dig att skratta! "och min mormor" OSV OSV! HAHAHA

2008-01-28 @ 20:55:34
URL: http://lisasofiasandberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0