One Tree Hill

Är den absolut bästa serien som finns, kanske jag har sagt, men jag älskar den verkligen! man blir helt besatt, man vill bara se mer och mer.. Så nu får ja vänta tills nästa onsdag :( 

kvällen har mest bestått av att springa mellan datorn och tvn, skulle pluggat så nu är jag lite besviken på mig själv, men man får faktiskt vara slö ibland! ;p kom just på att de ska vara någon informationsdag imorgon på skolan som mest gäller treorna tycker då jag så jag tror att jag stanna hemma och sover ist ;) Isf börjar jag inte förrän halv två, haha liten sovmorgon.. Och imorgon lät jag vara glad som tusan för då kommer Jim hem, JIPPIE :D
Nu ska jag gå och se heartland, natti natti!



vill bara tillägga att jag är väldigt lycklig med min Jim, jag älskar dig! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0