shoppsugen

Har suttit och kollat på hm på en massa sommar kläder och sen har jag kollat på massa skosidor och hittat tusen söta pumps :) åh vad man börjar längta efter sommarn då man kan använda alla sommarkläder, slippa alla tjocka tröjor och dunjackor, skönt! Nu måste ja börja lägga undan lite pengar så man har råd att shoppa sen närmare våren. Skulle vara skönt med ett jobb så man tjänar sig lite extra pengar.. kul att ha 1100 kr varje månad! det klarar man sig verkligen inte långt på. har ju presentkort på gina på 1200 som ja ska spara tills ja ska köpa sommarkläder :) måste nog be mamma gömma undan det annars hinner ja nog slösa på det.

One tree hill avsnittet var svinbra idag. Det känns som att man själv är med, som att allt som händer rör en själv på nått sätt. Fick gråta en skvätt idag också.. Nä, nu väntar heartland och min lillebror har köpt en STOR FET godispåse, snällt! har ju tränat idag så en fnuttig liten en skadar ju inte ;) haha. Näe, jag ska inte ha nått! imorgon ska jag och pappa till luleå till tandläkarn, fan vad jobbigt och åka till luleå för ett besök som tar 5 min. Men då vet man ändå att de händer nå i käften ;p åååh, måste sova själv inatt :( skit också.


GODNATT!


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0