skola

Sitter på skolan nu och väntar på mamma, vi ska fara på Nova sen ska vi och sola :) orkade inte skriva mera.. Jag och Lisa har bestämmt oss för att välja till en kurs så man samlar ihop lite mera poäng. Tror den är rätt intressant faktiskt. Fick panik idag då karro berättade hur mycket mer poäng hon och flera har än mig. Nästa år ska jag då läsa engelska B. Ångrar som fan att jag inte gjorde det i år. och hur fan ska jag hinna med matte B? Men man måst väl på nått sätt om man ska kunna bli det man vill. Det går, bara man har lite positiv inställning, men det är inte de lättaste när de gäller matte.. Nåja, ska gå och skriva lite mera nu så jag blir klar med kursen någongång ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0