städat

Har varit riktigt duktig nyss, har storstädat hela mitt rum och det betyder att jag har bytt sängkläder, dammtorkat, dammsugit plus torkat golven. Så nu är det riktigt fräscht! ;) sängkläderna höll nog på att ruttna upp, hade inte tagit många dagar innan jag börjat se småkryp, haha. slutade halv två idag typ, trodde jag skulle sluta till lunch, men vi hade visst lektion efter idrotten. Skulle nog ha slutat tidigare, men jag och Linnea satt och pratade med våra lärare om allt sorgligt och hemskt. Mest om döden, och man blir nästan lite avskräckt av att jobba på sjukhus. Fast jag tror man lär sig väldigt mycket om man får vara med om sånna där saker. Man lär sig iaf att uppskatta det man har och att allt faktiskt inte är så självklart som man tror.. 

idag hade jag tänkt att ta mig en vilodag från träningen, tycker jag har varit riktigt flitig hela förra veckan. Hela 5 gånger har jag varit på gymet! Plus att jag har varit ute och gått :) okej, bara en gång, men iaf.. Ska träna imorgon iaf, sen måste jag och sola. Hatar att vara så här blek, nog för att ja inte blir så brun fast jag solar, men lite brunare iaf och man känner sig fräschare. idag ska jag bara ta de lugnt, kanske jag går ut och går en sväng iaf. Skulle som vara skönt :) sen vet jag då att jag ska glo på tv heeeela kvällen..

Förresten, satt och kollade på klipp från oth på youtube och hittade världens gulligaste http://www.youtube.com/watch?v=EDGkkYzGkg8 nu börja jag sakna jim jättemycket ;( Andra avenyn igår var bäst! Fick ju till och med pirr i magen, jossan och karim var så gulliga ;) fick asgarva för mig själv också. Jag älskar den serien, man blir helt besatt. Jim förnekar att han tycker att den är bra, men jag vet att han egentligen tycker att de är bra. Varför ska man annars se de?;p pucko. Fast ingen serie slår oth.. 

och på torsdag så kommer han faktiskt hem, jag längtar längtar längtar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0