Träning

har nyss kommit hem från Nova, har kört ett gympass och stått på konditionsmaskin i 30 min, sen promenerat hem! Jag är lite stolt ;) Ska nog börja gå hem varje gång jag varit där så man bränner lite fett. Det är ju skönt att vara ute och promenera, har inte tänk på det förut, men jag skulle nog kunna gå hur långt som helst bara jag har musiken i öronen :) okej, nu överdrev jag, inte hur långt som helst.. Och nu är helgen över och jag är faktiskt lite glad att den är det, haha normal jag är, men det är nog bara för att det ska bli torsdag fortare! Har skön dag imorgon, bara en lektion på morgonen och sen idrott. Kan inte precis påstå att jag har det speciellt jobbigt i skolan, det är slött.. Fast jag klagar ju inte på det ;p Nu blir det duschen och sen middag, fan fan fan vi sa ju äta pizza idag hör jag nu. All träning åt helvete :(


Tre nya avsnitt av ANDRA AVENYN kommer ju ikväll så då har jag nått att se på :D




Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är ju riktigt flitig med bloggandet ;)

2008-01-20 @ 18:00:15
URL: http://lisasofiasandberg.blogg.se
Postat av: Kixen

haha ja du bloggar ju som bara den ;D

2008-01-20 @ 19:31:14
URL: http://kixen.blogg.se
Postat av: Sandy

jag vet ;) det var inte så dummt att skaffa en trots allt :D

2008-01-20 @ 19:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0