Välkommen till min nya blogg!

Nu har jag äntligen tagit mig tid till att göra en mig en blogg. Gillar ju att snoka runt på andras så varför inte skaffa en själv? Kan vara skönt att skriva av sig ibland :) En till anledning var nog att Kixen också ville att ja skulle skaffa en, ja tror nog mest det är för att hon ska kunna sitta och skratta åt alla mina uttryck och sånt :D haha. Men nu har jag iaf skaffat en, tror inte ja kommer skriva allt för mycket, eller så blir det att jag skriver varje dag.

Är någon cup på ishallen och eftersom jag står uppskriven på någon jobblista så har jag blivit utringd till att jobba tre timmar och jag behöver pengar! Så nu ska ja pallra mig iväg dit, kanske skriver några fler rader då jag kommer hem om jag inte är allt för slutkörd, haha ;p

Nu är jag hemma igen, tiden gick fortare än den brukar. Kan bero på att jag har fårr skratta som en galnig :D Vissa kunder måste känt sig lite mobbade, haha.. Har precis duschat bort den äckliga hamburgarlukten, men mina händer stinker fortfarande! Nåja, tjänade iaf lite pengar, men dom kommer ja slöa upp redan imorgon. Ska till luleå med Mari och se om vi hittar oss nå kläder ;) Det ända som tar emot är att vi måste åka iväg med bussen kvart över 8 imorgon bitti, men man får väl sova lite granna på bussen. Ska gå till sängs nu så ja orkar upp imorgon, får krama kudden i nåra nätter till, men nog överlever jag. Natti natti! :)



 

hur söt får man vara ? KÄRLEK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0