ångest

kan man inte bara få kunna sjukanmäla sig så som man gör på skolan då man inte känner för att gå dit. iof så förlorar man inte pengar om man känner sig slö då och då, men det gör jag nu så därför måste jag ta mig i kragen och intala mig själv att det ska bli kul att fara till jobbet om ca en timme. ännu en natt har jag framför mig, jag dör om jag inte få sova ordentligt inatt. tiden går fort om man får sova, så jag hoppas på det bästa.

idag har jag bara legat inne hela dagen. jim kom hit vid tolv ungefär och vi har bara myst på hela dagen :) degat i soffan och lagat mat är det ända vi gjort. och nu har han precis farit :( puuuhuu. jag ska gå och göra mig nå mackor till senare ikväll så att jag inte dör som jag typ gjorde igår kväll.



mogosötis! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0