baby I like to have it my way

godmorgon! :) idag har jag fått sova ut ordentligt, och det kommer jag få göra hela veckan ;D skönt! har precis duschat och ska börja sminka mig nu och fixa håret. ska på stan och göra några ärenden och sen ska jag följa med kixen till piteå och se på nå rallygrejs?! tänkte inte följa, men då hon sa att hon bjuder på maxmat så kunde jag fan inte motstå ;) haha! dessutom är det jag som ska köra och vi ska ha deras bil! tänk kvaddar jag den? ojoj. jag kommer köra 70 på e4an, de är nog säkrast.

och i helgen är det pdol! fan vad kul. åker dit på fredag morgon och ska bo hos mammas och pappas kompisar, skönt att slippa åka hem :) ska vara med eve och hennes kompis under dan i väntan på att mina kompisar ska dyka upp ;p eller man kanske följer med robin på nån förfest i piteå? man vet ju aldrig :) fan vad jag längtar. jag och jim hade bokat ett vandrarhem som vi skulle sova på så vi kunde vara där hela helgen, men hans jobb förstör alltid våra planer. önskar han vore hemma :(

nåja, nu ska jag fixa mig och fara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0