det var den dagen det

nu är jag totalt död. har inte sovit särskilt bra inatt pga av att lisa vägra sova. så mitt i allt vaknade jag av att hon asgarva, typ 4 kanske klockan var? ja iaf, hon sov seriöst inte ens lite på hela natten. när klockan ringde såg jag att det var strålande sol så vi skyndade oss och göra oss färdig sen gasa vi hem till grytnäs och hämtade mat :) sen har vi tillbringat hela dagen på frevis. och skönt har det varit! har till och med badat fler gånger ;p haha, ska berätta en kul sak. eller jag orkar inte, läs på lisas blogg ist. det handlar om näsblod och bad :D haha!

lite senare så kom allex och sebbe dit, sen jenny, sen mari och daniel. så vi har varit några stycken, kul har det varit :) har spelat volleyboll, ätit glass, badat, stekt osv. sommar kallar jag det! :) sen då vi skulle börja fara så kom segis fors och jonne dit. dom skulle spela volleyboll och resten som redan var med oss skulle vara med, men vi var alldeles för less för att stanna, hade faktiskt hunnit vara där i 5 timmar och det räcker då gott och väl. jag har till och med blivit brun idag :) för att vara mig så är jag brun tycker jag. men jag är faktiskt röd också, har bränt mig på bröstet såg jag då jag satte mig i bilen. imorgon så är väl all färg gone :( brukar vara så. alltså jag är svinigt jävla trött. ska äta middag nu strax, duscha och sen ska jag då vila. om det inte dyker upp nå annat kul ;p

IMORGON NATT KOMMER JIM HEM! :) ska gå och lägga mig tidigt imorgon så att det går fort ;) åh vad jag saknar han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0