dream

somnade i soffan då jag såg miami ink och vaknade nu av världens hjärtklappning och gråt i halsen. fyfan vad skönt att att allt bara var en dröm. jag hatar drömmar! inte bra drömmar, men sånna här är cp. jag skakar ännu, tror jag måste gå i duschen för att bli en normal människa igen. uuuuh!

jag slutade halv nio, åt två smörgåsar då jag kom hem. sen la jag mig i soffan och sov tills nu. bara jag kan sova i natt, ordentligt! natten i natt har varit hemsk, har vaknat varje timme typ. har nästan varit lite läskigt på nått sätt. jag ser då iaf inte fram emot natvå nätter till.

nu sitter jag och väntar på jim och jag ska ge han världens största kram då han kommer!!

Kommentarer
Postat av: Linn

ha en bra dag.

2008-07-05 @ 14:18:29
URL: http://brunetternasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0