ett tag sen

det var ett tag sen jag skrev här, men vädret har ju varit skitbra så jag har inte riktigt haft tid. igår var vi ett helt gäng nere på campingens brygga. jag mari var där först sen kom jim och alla hans vänner. vi hann badada flera gånger, nu är sommarn verkligen här :) och dom flesta av oss blev/är är brända! min axlar och näsa gör ont, men ändå så är jag inte röd där, konstigt. när vi blev less sol och bad for vi och grilla hos alle och drack några öl, trevligt trevligt..

nu ska jag gå och duscha och sminka mig, sen ska jag jim och tobbe åka till luleå och shoppa lite granna ;p sen då jag kommer hem väntar en natt på jobbet, sen efter den här har jag två till. phuuu! känns sådär lagomt kul då alla muppisar ska gå ut och äta grillbuffe ikväll och dricka öl. nåja, skönt sen då den är avklarad.

ska väcka jim nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0