fucking jävla pain

alltså jag går som att jag skitit ner mig. mina ben är inte i bra form! ifall det här är träningsvärk så visste jag inte att det kunde göra såhär ont. eller det är ju träningsvärk, men tror att det hänt nått mer. tänk fastnar jag i den här gångstilen? :O shit, jag är lite rädd. hoppas att värken blivit lite mildare till imorgon för då blir det att fara till luleå och gå ut där (mest troligt) , hoppas! är less kalix just nu, måste få komma bort. även om det bara är en kväll så blir det nog skönt.

nu ringer pappa på en bil åt mig, ful som fan är den men det skiter jag i! :D bara jag tar mig. ska gå och lyssna hur det går och sen så ska jag och heidi fara och steka fläsk. åh vad jag älskar våran vackra sommar!

Kommentarer
Postat av: carro

haha, rolig?! patetisk & fet! det är vad jag är :D

2008-07-11 @ 01:11:44
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0