iskalla sommar

solen har skinit idag, men likförbannat går det inte att sola och bada. om sommarn blir såhär skit som den är nu så dör jag. då åker jag på utlandet direkt jag slutar jobba! försökte sola idag, men det var iskallt. snälla sommarn kom hit? :( vi måste elda i JULI! det är sjukt. skönt att man flyttar söderut på ett år, fyfan vad jag ska njuta. slippa den här iskalla sommarn.

slutade 7 imorse och jim kom och hämta mig. vi for hem till mig och somnade direkt. nu har han farit till övik med viktor och steffe sen imorgon skulle dom nog mot ånge på någon utbildning. hoppas han hinner hem innan fredag kväll, för då blir det nog mest troligt sthlm! :) hoppas det blir av.

nu ska jag städa mitt rum, välbehövigt måst jag säga. sen ska jag och spela volleyboll med kixen och co. far nog och solar sen, man är inte ens lite brun. och det är snart mitten av juli.. suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0