jag blir galen

jag sitter och kollar på utlandresor eftersom att jah och jim ska fara i augusti någongång, men det finns ju så jävla mycket så hur lätt kommer det vara och bestämma sig?! det ända jag vet är att jag vill åka till turkiet ;p helst vill jag till cypern, men det är så dyrt att leva där. och man vill ju absolut inte leva snålt då man väl far. sen så kommer kanske allex och sebbe med, hoppas, för isf bli det skitkul :D



alltså lite jag vill till cypern! vattnet ät typ knallblått..

nu ska jag kolla vidare, duscha och sen fara och knäppa kort till körkortet. man blir ju så jäkla snygg på dom där fulkorten också. usch! ojdå, kom på att det är nog dags att göra ett pass om vi ska åka. smart ide..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0