luleå fest

jobbade som ett as igår och dagen gick skitsakta, men sen äntligen blev klockan fyra och jag kunde fara hem. for och plockade upp lisa och så ragga vi lite runt stan med min "snyggsaab!" ;) middagen blev på trocadero och jag svullade i mig en hel tallrik medans lisa tog typ tre tuggor, haha. nåja, sen kom jim plocka upp mig hemma och så bar det iväg mot luleå. kanske ska säga vem vi var med, haha! tommy emma patte och steffe :)

chaffisen var jag och dom andra kanske var en aning oroliga? ;o med all rätt kan jag då säga. fyfan, ja ska aldrig mer kör till luleå. det gick fan bättre då jag övningskörde dit. när vi kom in i luleå så skulle jag göra ett filbyte och håller på att smälla in i en bil. bilen blir galen och tutar och jag får panik. aldrig mer köra i luleå, eller vore kanske bra om man skulle kolla döda vinkeln innan filbytet? hm ;p när vi kom fram gick vi till hotellet och började dricka. evin och några av hennes kompisar kom också dit. fast evin fick man inte se så länge den kvällen, hon vart lite för fuller :D stackarn. vi satt och drack och jyrade på tills klockan blev typ tolv sen vandrade vi ner på grace. och det var faktiskt skitskoj! när det stängde åt vi pizza och sen gick vi tillbaka till hotellet. slutade med att alla sov dära, oväntat! :) eller steffe for till nån brud och sov. tommy emma jim och jag delade säng och patte han slockande i badkaret med den där förbannades hajen som störde mig på ditresan. sen väckte jim han och tur var ju det för annars hade han varit ett russin :O sen slocknade han på golvet. hade faktiskt en skitkul kväll igår, var länge sen det var sådär kul :)

                          sorry patte jag snodde två bilder av dig ;p

jag vaknade i morse med världens bakfylla. magsjukebakfyllan brukar jag kalla den, åh vad jag hatar den. men sen åt vi hotellfrukost och då började det att gå över, vilken lättnad. har precis vaknat och nu snart blir det att fara till kixen och börja dricka igen, känner inte riktigt för det nu, men det hinner ändras ;p kinamat ska vi nog också beställa, gott. nu ska jag väcka jim och be han komma och provåka min vackra bil :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0