niiiiight at the jobb!

nu ska jag gå och se om det är nå bra på tv och sen ska jag krypa ner i sängen och sova. ska ju upp sex så jag måste hinna få mig lite sömn så att jag inte är tröttast imorgon. vart sugen på nå gott ikväll som vanligt, men gissa vad jag åt ist? vindruvor, vattenmelon och kiwi. mumma! man känner sig tio gånger fräschare än då man trycker flott. mitt nya liv ska börja efter utlandsresan, och jag känner mig faktiskt väldigt motiverad. jag ska få den kroppen jag vill ha, hur mycket jag än kommer att få slita. för när man väl uppnår resultat så är det värt allt slit!

på tal om utland, imorgon har dom lovat kanonvänder och om det är det så ska jag mari och jennifer på frevis. heeeeeela dagen ska vi tillbrainga där, om vädret tillåter. och det hoppas jag verkligen! håll tummarna. dom har faktiskt lovat sol och varmt som fan hela helgen. hur bra är inte det? festsuget kommer vara på topp då vi anländer till piteå :) är det superväder på lördagen då jag vaknar upp i piteå så tänker jag då inte sätta mig på en buss hem utan då blir det då havsbadet eller nå liknande. sen kanske det blir till att stanna lördagen också, vem vet :) jag får se, men det ska hur som helst bli skitskönt att komma bort från skitkalix i helgen. önskar att man kunde stanna där ett tag..

synd bara att inte min älskling är hemma, hade varit så kul att ha med dig! men jag får helt enkelt stå ut, det går bättre då jag är borta och har kul än då jag är hemma. då är det pissigt kan jag säga, men det är faktiskt bara en vecka tills du kommer nu :) det går fort. intalar mig alltid det för då går det bättre. tänker på dig hela tiden <3

nä, nu börjar jag känna mig trött. bäst att krypa innan jag blir pigg igen, godnatt !

Kommentarer
Postat av: steve

stor idé att tänka på mig hela tiden ? :O hahah

2008-07-23 @ 23:14:51
URL: http://sneakysteve.blogg.se/
Postat av: carro

ordnat ;)

2008-07-24 @ 01:41:15
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: steve

Var bara lite ironisk :P

2008-07-24 @ 14:25:15
URL: http://sneakysteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0