nu?

kanske sommarn äntligen är på väg trots allt ;) man får hoppas på det bästa. vi har suttit ute och fikat idag på jobbet och det gick inte att sitta till. solen brände och jag svettades som en gris. bara synd att jag inte var ledig så jag hade kunnat få färg, är kanllvit! ser ut som ett blekt fetto! usch.

på tal om fet, nu börjar det gå över styr. vad fan hände med den nyttiga och vältränade sandra? så fort jag tänker på gymet spyr jag. ligger hellre hemma i sängen och äter!



bild från igår kväll. nu har jag till och med blitt för lat för att sitta upp vid matbordet, utan nu bär jag in maten och äter i sängen. usch.. och ändå mår jag dåligt över min kropp, men trycker i mig slisk iaf. när jag fått pengar bli det att köpa guldkort å nova/träningscompaniet. och då jävlar, då börjar mitt nya liv. borde börja nu, men det är totalt omöjligt då det är sommar. 


just nu är jim på bilbingo (hans nya sport) och jag sitter hemma och vänta på att han ska bli färdig så vi kan fara ut och hitta på nått. är ju ledig imorgon och torsdag, skönt! :) jobbar natt hela helgen, lite mindre skönt, fy. hoppas att jim inte får nå jobb förrän på ett tag, är skitsugen på att åka till sthlm nästa helg. skulle vara skitkul.. fårse hur det blir med den saken ;p nu ska jag gå och äta jordgubbar (nyttigt), haha ;)


Kommentarer
Postat av: carro

"och ändå mår jag dåligt över min kropp, men trycker i mig slisk iaf. " kunde inte skrivit det bättre själv :D

2008-07-02 @ 01:25:51
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0