pite dansar och ler.

tänkte ta och skriva lite om helgen till er som är intresserade :)

åkte iväg med bussen 10 på fredagmorgon, och var framme typ ett. aldrig mera buss säger jag då bara! tar ju år. när vi kom fram var det skollhett och jag visste inte hur jag skulle överleva dagen, haha. hur ska det gå för mig på utlandet? ojoj. nåja, vi traskade på stan och första stoppet blev gina. där for vi fram som nå tok! ;D hittade mig tre klänningar och nå bälten. var inte mycket, men ändå är jag pank nu. kul liv, lever fattig till 27 aug.

när vi blev less kom krille och plockade upp oss och vi åkte dit. fick träffa robin som var SVART! och då menar jag svart. men han for lika fort han. låg ute och solade ett tag, men det var omöjlig. fick sitta i skuggan som inte var ett dugg svalare. drack ett vinglas innan jag gick i duschen och började förbereda kvällen :) när vi var klara åt vi jättegott och sen åkte vi in till stan, eller nån hamn när jag skulle möta upp heidi carro och jennfi :) och då kommer jag till den värsta händelsen under pdol, deras dricka blev beslagtaget av polisen direkt dom stiger ur bilen. snacka om att förstöra ungdomars kvällar! dom var ganska upprörda ;) nog är det då alltid dom det händer nå sånt för. undra vad som kommer hänta på lk? haha. när dom pratat klart med polisen gick vi och satte oss baki nå buskar och började dricka. som tur var hade ju jag så att det räckte tills vi kom in på området.

vi hade rätt trevligt där i buskarna ;) spelade volleyboll med barnfamiljer som också var på fyllan. det gick vilt till och fick mig en knock i skallen av någong gubbe, trodde jag skulle svimma, men det gick bra som tur var, haha ;p sen fortsatte vi att pimpla lite mer och till slut blev vi på fylla och började traska mot området. heidi och carro skulle hämta dricka av segis och dom och jag hade lovat jennfi att se håkan med henne. DUMT VAL! så vi gick in på området och då delade vi på oss. håkan hellström är den värsta artisten jag vet, EN ända låt går att höra på och den väntade jag på under hela spelningen. kvävas höll man också på att göra, inte värt att ble kvävd för håkan ;p haha. när han äntligen tystnade gick jag och jennfi till öltältet där heidi och carro var :) satt där tills vi skulle se takida typ.

ALDRIG MER! jag säger då det. ska aldrig mer ställa mig långt fram då man ska se någon artist. fick ren jävla panik! slag, spott, bultar var det ända jag såg och var med om så jag och jennifer blev less och gick på sidan där det var betydligt mycket bättre med plats. men heidi och carro stannade däremot och det skulle dom inte gjort för båda svimmade. haha, ojoj vilken kväll. men KUL var det, jäkligt skoj!

hann åka några karuseller med JO innan som stängde, och det var riktigt skoj ;p sen ringde jag eve eftersom att vi skulle sova på samma ställe. vi gick och köpte mat och sen började vi traska hem. färden hem var den värsta i mitt liv. gick i en timme typ! det kändes då som evigheter och fötterna och benen var inte i det bästa skicket. plågsamt var det, usch. sen då vi väl var framma sprang jag in och kastade mig i sängen. tror aldrig att en säng varit så skön som just då.

hade varkligen velat stanna igårkväll också, men pengarna räckte absolut inte till och jag hade ingenstans att sova så det blev buss hem. jag har nog aldrig varit så sliten och trött, hela kroppen värkte och jag sov hela vägen typ. när jag kom hem så blev jag deprimerad. vill flytta nu på en gång! bara jag hade kunnat så hade jag gjort det, jag vill inte bo här mer. det är så jäkla kul att komma bort från kalix, men då man väl kommer hem igen blir man hängig och deppig. hade jag inte jobbat i helgen hade jag flytt till luleå i helgen, men nu när man har ett jobb så är det omöjligt. flyr ju snart på utlandet så jag får längta till det :)











finns mer bilderpå min pixbox :)

Kommentarer
Postat av: carro

fan vad fin och somrig du var!

2008-07-28 @ 23:47:23
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: dan

som heta fossingar,,mer sånt

2009-03-08 @ 23:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0