snart så.

är ca 3 timmar kvar tills jag slutar jobba. ska cykla hem då och packa och hämta bilen sen ska jag fara till lisa och sova :) det ska bli mysigt eftersom att jag inte sett henne på hela sommaren i princip. det lär bli godis och skit ikväll, det vet jag. kan inte hålla mig helt enkelt ;p är det samma väder imorgon som det varit idag sitter vi i bilen tidigt påväg till någon strand. för imorgon är jag LEDIG! :) och skönt ska det bli. jag och heidi har konstaterat att vi nog är väldigt utbrända, vi håller nog snart på att gå in i väggen ;o haha..



sen jobbar jag 7-12 på torsdag. har fixat vikarie fredagen så det blir nog att fara på lk med jim då :) sen jobbar jag lördag och söndag natt. inte det roligaste, hade velat vara i luleå hela helgen, men jag får tänka på pengarna ist. ååh, det är inte länge till torsdag! :D känner mig som ett litet barn som väntat på tomten, hihi.

Kommentarer
Postat av: carro

så lite så :D

2008-07-29 @ 17:34:20
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: soppe

vem vikarierar för dig på fredag?

2008-07-30 @ 13:57:47
URL: http://sbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0