söndag

började att dricka hos allex igår, eller vi fixade oss snarare. sen kom sara och hämtade upp mig allex carro och josse så for vi till sara och fortsatte att dricka :) hämtade upp elli också innan vi åkte till sara och sen kom carro amanda och fanny dit ;p tappade suget totalt då vi satt vid bordet, hade planer på att fara hem och sova. kändes en aning lockande! men efter några itvingade groggar och vin så vart det kul ;p tur det, för jag tror jag hade missat nå om jag inte for. hade kännts så idag iaf ;D

lyckad kväll igår tycker jag, var skitbra på hotellet, lite för mycket folk men det gick ;p hade kul TILLS jag blev kastad i pooljäveln. vit klänning hade jag på köptet så jag stod där i princip naken. hela hotellet såg typ händelsen och där lå jag och plaska som nå fjån, haha. sen efter det frös jag bara och ville hem. filten fick bli min vän halva kvällen igår.

 

och jag vaknade i morse av att jim ringde, BRA BÖRJAN PÅ DAGEN! :) sen kände jag efter om jag var bakis, haha. och jag var inte det, så det har gått bra på jobbet idag. vilken lättnad att må bra. jag har ätit färska kantareller ikväll, fyfan så jävla gott! smörstekta med salt och peppar och så på en rostis, mmmmm! nu sitter jag här i morgonrock och ska gå och sova, börjar fan 7 imorgon. slutar 12 så då kan jag faktiskt fara hem och sova. nåja, nattinatti..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0