söndagen

vaknade av att jag mådde illa som fan, sprang på toa och spydde ett antal gånger under morgonen. fyfan hur jag mådde! när jim vaknade gick vi ut, tänkte att det skulle bli bättre då, men nej. vi gick till hans farmor och jag höll på att dö på vägen dit, kändes som att jag gick och sov. tvingade i mig lite fil och salt kött och sen vände det, illamåendet försvann och jag somnade tills vi skulle äta middag. och middagen var inte dum kan jag säga, kälknöl och potatisgratäng, mumma! nu har jag laggt upp bilder på pixbox och nu ska jag gå och duscha. sen ska jag brumma iväg till heidi. vi ska se film och flotta uta bara den. iaf jag! :)

helgen har varit himla lyckad iaf, jag har haft skitkul! :)




Kommentarer
Postat av: carro

kul att alla var ut igår & att alla har haft kul. BRINN!;D

2008-07-13 @ 23:51:03
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: carro

lider med dig;P

2008-07-15 @ 00:09:15
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0