svårövertalad?

hade bestämmt mig att inte dricka en droppe idag, men allex lyckades övertala mig, svårt? haha njaae :p nåja, solen skiner och det är varmt ute så alkoholsuget är det inget fel på ;) har redan hunnit smaka vin, men jag tycker inte om det till maten så det fick stå. pappa grillar just nu och det luktar gott som fan! hunger..

nu ska jag blåsa håret torrt och sen sminka mig. snygga kläder jag lär ha idag, ååh! alltid samma problem. måste skynda mig nu. ska vara klar då jag ätit för då kommer carro och hämta mig :)


JAG SAKNAR DIG JIM ! önskar att du vore hemma dagar som denna. solen skiner och alla dina vänner ska säkert också ut. tycker synd om dig ;s med du blir ju rik så ;) tänker på dig hela tiden, jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0