the end

nu har jag bara en natt kvar! fyfan vad skönt. sen är jag ledig i två dagar, och då måste jag övningsköra som tusan. ska nog ringa riitta snart och höra om hon har tid här nån dag i veckan. nu börjar jag faktiskt sakna mamma och pappa, jag känner mig som då jag var liten igen. ska bli kul då dom kommer hem idag, eller jag kanske inte träffar dom förrän imorgonbitti då jag slutar, hm fårse. det har varit så tomt och ensamt här hemma idag. har bara legat i soffan och sovit och sett tv.

rotade i skåpet i vardagsrummet och hittade jenna jamesons bok, mamma har nog beställt den. bestämmde mig för att börja läsa den, eftersom att jag hade så tråkigt. och nu har jag läst i minst en timma. den verkar skitbra, lite svårt att slita sig faktiskt. tror den bara kommer att bli bättre och bättre ju längre in i boken man kommer. den är rätt tjock, men bara den är bra så spelar det ingen roll. hatar egentligen att läsa, men det beror ju faktiskt helt på vad det är man läser. eller hur?




nu till en helt annan sak.. 

jag är alltid så mesig och låter folk behandla mig hur dom vill, utan att jag säger ifrån eller gör något åt det. nu tänker jag inte ta mer skit, jag klarar mig själv om det nu ska vara så. jag tänker vara stark, jag tänker inte visa den svaga sidan som jag ofta visar. men det värsta jag vet det är bråk, undviker bråk så mycket jag kan så även om det inte är jag som gjort nått fel så får jag ändå be om förlåtelse iaf. allt för att inte bråka, men jag är sån. måste börja stå på mig mer än vad jag gör, för ingen ska få göra hur som helst med mig. jag vet att jag är värd bättre isf!

jag är besviken, förbannad och ledsen .. just nu, men det går över snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0