this sucks!

sitter på jobbet nu, helt ensam. har laggt alla nu så dom sover som stockar nu får man hoppas.. känns tungt att ha två nätter kvar efter den här, men som sagt så ligger det ju pengar bakom allt. får försöka tänka så, men det är inte det lättaste. jim och hans kompisar och några av mina super ikväll, hade också velat vara ute och härja. men imorgon kommer det vara skönt att veta att alla är bakis och själv är man som en ny människa ;p det är värst då man vet att alla andra är ute och ha kul, medans man sitter här i en mörk lägenhet. men nu ska jag fösöka tänka positivt och gå och fortsätta se 8 mile och äta bilpåsen som kixen och k var hit med.

"vill passa på att ge dom dagens ros! pizza och godis satt inte fel då magen höll på att braka sönder. och så snälla vänner som dom är så köpte dom det åt mig och kom hit med dig. åååh! livräddare säger jag bara, hahaha."

nu ska jag försöka att bli trött så att jag kan somna inatt. godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0