tröstäta!

tycker synd om mig själv ikväll och har därför varit och handlat chips, dricka och godis. odet fetto ekar i min skalle! men det skiter jag i, då skolan börjar ska jag verkligen ta tag i mitt liv. allt hull ska bort och jag ska verkligen vara stenhård! men just nu får jag äta, precis hur mycket jag vill. mat gör mig glad :D hahaha..

jag ska saw två idag, totaly alone. stackars mig.. fan vad jag saknar jim just nu, ska gå och ta på mig hans gossitröja så jag kan snossa i den. <3

nu ska jag gå och vräka i mig och se paradise hotel tills saw börjar. förresten ringde sandra som jag jobbar med och sa att jag inte behöva komma förrän åtta imorgon, wihooo. en timme gör faktiskt mycket på mornarna.






Kommentarer
Postat av: Jim

kan du inte ge fan i att lægga upp bilder på mig?, fin jævel man ær ændå..

2008-07-20 @ 11:30:56
Postat av: sandra

ok, ska göra det, förlåt.

2008-07-20 @ 14:57:02
URL: http://sandrrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0