wow, äntligen?

sommarn är här! eller sådär skull jag inte sagt för imorgon regnar det? har varit på stranden idag med mari och jennifer, första gången jag är på stranden för i år. var inte det varmaste vädret, men helt klart ok :) badade till och med :D lite kalla vindrar, men wtf? fick liiiite liiiite färg, fler sånna här dagar önskas! helst varmare.




och jag har tagit ett klokt beslut idag, inget drickande för mig förrän pdol. tänkte gå ut imorgon även om jag jobbar på söndag, men man vet aldrig hur min bakfylla ser ut så jag håller mig på den säkra sidan. för den delen är jag ändå pank, och jag tycker det ska bli skönt med en alkhoholfri helg. förra helgen var hård, och pengarna rullade..

funderar på om jag ska fara till farmor och låna hennes nya kamera? tror inte den används särskilt mycket. kunde vara kul att foto lite med en bra kamera, min är så satans dålig. fåse hur jag gör :) nu ska jag iaf duscha, ta bilen till stan och inhandla mig snask, sen hem och lägga mig i soffan. jag börjar 7 imorgon och jag känner inte för det. bara jobbigt att ta sig upp ur sängen, men då man väl är där brukar det gå bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0