you make me feelgood,

igår åkte jag jim tobbe och erika ut till stugan och bara myste på. basta, grilla, fiska, åt, mös osv :) sånt som man gör i stugor. ville inte vakna idag, hade kunnat vara i stugan förevigt bara, jim är med mig. skulle kunna göra vad som helst med han vid min sida. ååh, jag vill inte att du ska vara i skitnorge :( två långa veckor utan dig gör mig fan tokig. nåja, är ju inte första eller sista gången som han åker dit. är ju rätt van trots allt, men lika jobbigt är det förde ;s



det har ändå varit rätt varmt idag, inte kokhett, lagomt. lite hopp om sommarn kanske? har solat lite med mari idag, annars har jag bara tagit det enormt lugnt. somnade i soffan då vi såg top model, otrött jag var ändå. sen for jag till farmor och farfar och hälsa på lite och fick bensin i bilen ;) det satt fint det. ska gå och se tv nu och knapra chips som blev kvar från igår, fetto!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0