Balen

gud vad fina alla var! tänk då man själv ska gå där, om man nu ska det? :) haha.







ska gå och sova nu, har fullt upp imorgon! :) ska upp tidigt imorgon på våran avslutning, sen fika med klassen, hem och duscha och fixa sig inför kvällen, utsläppet, till kattis på studentmiddag sen till elin och festa med johannas klass :) blir nog skitskoj! det jag går och gruvar mig över är att jag har blivit utringt till jobb i helgen, så kl 11 på lördag ska jag upp och jobba. får hoppas att man inte är allt för bakis bara.

justja, mitt hår är perfekt nu! tack johanna ;) var bara lite kaos först, som alltid :D men det ordnade sig till sist. är skitnöjd iaf.


och jim, jag saknar dig jättemycket! hör av dig så fort du kan? har så mycket kul att berätta :) jag älskar dig. <3


Kommentarer
Postat av: carro

haha, tack så mycket!:D jo jag ska va 14 år hela livet ;)

2008-06-12 @ 22:56:39
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0