feelings

känslan av att vara nykär måste nog vara den bästa som finns, är det inte så? när det pirrar sådär i magen så fort man nuddar och eller kollar på varandra, och det ända man vill göra är att ligga i en säng och mysa. jag tycker iaf att det är den bästa känslan som finns, helt klart. snälla ta mig tillbaka till den tiden! det mesta av den känslan består faktiskt ännu, och det är jobbigt. hade nog inte varit så om jim bodde hemma, men nu har han inget speciellt "hem" här i kalix, utan han reser runt överallt och jobbar. varje gång han ska komma hem blir jag som ett litet barn. just nu så finns det inget bättre än att vakna upp någon morgon och veta att det är idag som jim kommer hem. det är dagen/dagarna jag går och längtar efter dag ut och dag in nu för tiden. det är jobbigt att vara såhär kär som jag är, ännu, efter tre år. det ska kännas bra, men jag vet inte? ena studen känns det perfekt, men dom andra stunderna känner jag bara en jävla saknad! men den saknaden gör ingenting, hur jobbigt det än är, för skulle jag tappa min jim skulle jag inte veta hur jag skulle orka leva vidare. jag kan säga det här med hela mitt hjärta, kan svära på allt jag har. JAG VILL LEVA RESTEN AV MITT LIV MED JIM. tro det eller ej, men jag är 100% säker på att han är den rätta för mig. det är ingen tvekan om saken! han är det bästa som hänt mig.. det är många som frågar hur jag klarar av det här? och jag kan säga att det är jobbigt, det är jävligt jobbigt rent ut sagt. det går inte en dag utan att jag önskar att han ska komma hem och börja jobba hemma, köpa en lägenhet här hemma och bo tillsammans med mig. det är min högsta dröm, men jag får stå ut tills jag gått ut skolan. och det gör jag, det vet jag. på nått sätt så tror jag nog att jag blivit starkare av det här. nog finns det jävligt många stunder då jag saknar han så mycket så att jag bara gråter, men det måste det få finnas. jag tycker att jag är konstig som orkar med det här, det är inte likt mig. det finns många som aldrig hade stått, men jag kan bara inte tänka mig ett liv utan jim. det finns inte för mig, aldrig!

kändes skönt att få skriva av sig.. tror nog att många börjar förstå hur jävla mycket den här killen betydet för mig. han har den största platsen i mitt hjärta och det kommer alltid förbli så.



den dagen du kom in i mitt liv förändrades allt, du har gjort mig till en ny människa och det är jag evigt tacksam för. jag undrar vars jag hade varit idag om jag inte träffat dig?

JAG ÄLSKAR DIG JIM KENNING, FÖRALLTID <3 no matter what..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0