ful och flottig

och hela jag stinker.. har inte duschat idag, det förklarar nog en hel del.

har ätit en förbannat god pizza idag med mammi på vikingen, så mysigt. är så sällan jag gör nått med bara henne, det måste bli oftare :) sen har jag bara degat hela jäkla dagen. filmen jag sett tog nyss slut, den hette on thin ice. tror jag.. baserad på en verklig händelse, trodde den skulle vara bättre för jag gillar sånna filmer. den dög, inte mer.

- jim! jag har sett en heeel film för mig själv, ovanligt? :D

har proppat i mig ett helt pringles rör själv, och en flaska cola. min mage ser gravid ut. måste sluta med det hära, vill träna och bli smal, få den perfekta kroppen, sluta äta skit och bara äta nyttigt. man mår ju bra av det också! tänker hela tiden att jag ska göra det sen, efter den här helgen, efter den här, osvosv. åh, jag ska fan be mamma gömma pengarna mina så jag inte kan köpa mig slisk. men jag har en anledning till varför jag inte tränat, ja har varit sjuk länge och är det ännu. börjar bli bättre så imorgon kanske man kan smyga igång lite smått :)

jag har jättetungt att andas, är typ andfådd och får inte nog med luft. får panik, vad tusan ska jag göra? kan ju bero på förkylningen? kanske måst gå ut och gå eller nått, eller bara ställa mig och andas lite friskluft? jag får panik om det inte försvinner.



jag längtar till torsdag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0