god morgon

idag har jag vaknat kl 7! har inte kunnat sova eftersom att jag blivit väckt av samtal mitt i natten och så har jag varit så rädd om tatueringen min så jag har fått plåga mig att ligga på sida och mage. brukar gilla att ligga så, men då man måste är det inge skönt alls. glömde min helosan hos anna igår och empi skulle komma föri med den igår ikväll, men det gjorde hon ej så jag och pappa ska snart på ica och köpa en ny. får panik nu när jag varit utan hela natten, men nog vet jag det går bra ;p

gud så skönt att inte vara bakis idag, vilket alla andra i kalix kommun lär  vara ;) hihi. och vädret var inte det bästa heller så jag slipper känna ångesten att inte kunna sola, (har bränt mig, plus att jag inte kan sola tatueringen)..

just ja, fick veta igår att jag kan glömma mitt kära körkort tills i slutet av juli någongång. fan vad less! här har man kämpat i onödan, så finns det inte ens nån enstaka jävla uppkörning åt mig. så teorin som jag har på måndag kan jag lika gärna kugga på, till vilken nytta ska jag ha den då jag inte ens kan köra upp?! okej, det är skönt att gjort bort den, men ändå. irriterande! måste alla fylla år just på sommarn, eller måste alla behaga sig att sitt körkort just nu? fast dom fyller år på vintern typ. åh, jag som trodde jag skulle få ha bil i sommar, men icket. nu har jag ljugit åt mitt sommarjobb också, skull inte förvåna mig om dom ger mig sparken sen.

äh, nu har jag fått avreagera mig lite och nu ska jag och pappa på ica. kolla klockan! känner mig som en fjolla.

Kommentarer
Postat av: cajjo

haha, joo, var ut igår, kanske ska ut på lördag, vet inte, sjdå? ;P

2008-06-06 @ 12:23:49
URL: http://cajjo.bloggagratis.se
Postat av: carro

okidoki ;) aa, men då kanske inte ens jag ska ut ju;D haha. men kan kasta ut allt annat folk :D

2008-06-06 @ 15:39:27
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0