grattis sverige!

äntligen så vinner dom, trodde inte att det skulle gå vägen, men nu jävlar ;p och zlatan får äntligen visa hur bra han är! det var länge sen han fick visa det i landslaget. nu låter jag som någon nörd som är hur insatt som helst, men ska jag vara ärlig så såg jag och carro inte så mycket av matchen, vi satt mest och jyrade :) medans kixen och johanna var hur inne som helst. men givetvis såg vi ju målen och det är ju det som räknas, eller? ;) är inte så mycket för att se fotboll på tv, men när det är sverige så måst man ju. börjar alltid se, är helt inne först, men sen är det alltid nått annat som intresserar mig så då skiter jag i matchen och sen springer jag till tvn om någon skriker. det är ju ganska smart, för då missar jag aldrig målen :D

cyklade iväg till strandängarna i morse, men det var typ dött, men sen började klassen komma. det var skitkallt och jag är ännu sjuk som fan! så jag hoppade på cykeln och cykla hem och la mig ist, har vaknat för nå tag sen och mår mycket bättre nu. "peppar, peppar!"

har en pizza i ugnen nu så jag ska snart smälla i mig den. smaken is back! :D så idag ska hag flotta som aldrig förr.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0