halsknoppar

imorgon har jag bestämt mig för att ringa till vårdcentralen för mina sviniga vita knoppar som kommer upp hela tiden. har typ fyra fickor i halsmandlarna och där samlas det vita sviniga knoppar som stinker bajs. men läkarn kommer ändå säga att det inte är nått, men hur fräscht är det på en skala? det är fan rikigt svingigt! har läst att en del har fått operara bort halsmandlarna pga dom där knopparna. jag det smakar skit i munnen hela tiden typ och jag garanterar att det är från dom, man vill ju känna sig fräsch. vill bara spy varje gång jag känner eller ser att jag måste gräva upp dom. så jag ska då tvinga läkarna att göra nått, sådeså! :)




väldigt intressant och fräsch information va? ;) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0